Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Nor Amirah. Human. Normal Girl. Ten. World. Around in my blog? Don't forget to give footsteps. Enjoy~



Talk Here

<---YOUR CBOX CODE HERE--->


Status

<---19, Student At KUIM--->

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive

I'm not single, i'm not taken.I'm simply on reserve for the one who deserve my heart, Because they say good things take time. Hehe

Contact Me

: Your Facebook
: Your Twitter
: Your Instagram
: Your Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Terima Kasih
Tuesday 18 November 2014 | 0 Possible[s]
                                                 

Assalammualaikum kepada insan yang telah hadir dalam hidup aku walaupun untuk sementara waktu. Terima kasih kerana sudi melayan kerenah aku selama beberapa minggu ini sahaja. Terima kasih pernah buat aku bahagia, tersenyum macam orang gila haha, rasanya macam aku sorang je bahagia dekat dunia ni bila ada dengan kau. Hehe sokay past is past lah. Lepas ni kau boleh jaga diri kan? Aku tahu kau memang pandai jaga diri kau. Em sorry kalau selama kita bekawan aku ada buat kau rimas atau apa apa lah ye? Em lagi satu sorry tak dapat nak jadi macam dulu, aku buat semua ni bukan suka suka, tapi ada sebab. Dan dari apa yang kau cakap dekat wechat malam tu, aku rasa better aku berundur sebelum apa apa terjadi. Biar lah lepas kan orang yang kita sayang daripada kita banyak buat dia sakit, bergaduh ke haa. Okay lah aku bagi kau peluang untuk enjoy dengan kawan kawan kau selama yang kau nak, aku tak kan desak kau apa apa. Doa kan aku jumpa kebahagiaan aku lepas ni hehe, aku doa kan kau akan jumpa orang yang boleh buat kau bahagia juga lepas ni. Okay lah rasanya dah takda apa aku nak tulis pasal dia lagi. So better  aku lupa kan apa yang pernah berlaku sebelum ni. Jaga diri tau sepet, kita sentiasa jadi kawan okay ^^ bye assalammualaikum..