Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Nor Amirah. Human. Normal Girl. Ten. World. Around in my blog? Don't forget to give footsteps. Enjoy~



Talk Here

<---YOUR CBOX CODE HERE--->


Status

<---19, Student At KUIM--->

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive

I'm not single, i'm not taken.I'm simply on reserve for the one who deserve my heart, Because they say good things take time. Hehe

Contact Me

: Your Facebook
: Your Twitter
: Your Instagram
: Your Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
i love you
Saturday 1 November 2014 | 0 Possible[s]


     
   
     Ehmmm   Hello my dear Muhammad Syafiq ! Selamat datang ke hati saya dan selamat datang ke blogger saya sayang. Okay malam ni saya nak post sedikit cerita mengenai awak, awak tahu kenapa saya nak tulis post pasal awak malam ni? Sini saya nak bagitahu sikit! Awak kan hm awak kan sebenarnya terlalu bermakna dalam hidupan harian saya, saya harap awak tahu tu. You are an amazing person, not to mention an AMAZING boyfriend. Terima kasih untuk semuanya yang awak lakukan untuk saya, luangkan masa lapang awak dengan saya, layan gila saya, gedik saya manja saya em eh jap manja? ada tak? hehe awak terima kasih tau. Semua masa kita bersama saya tak akan lupakan sampai bila bila. Saya nak mintak maaf dekat awak kalau selama ni saya ada buat awak tension ke rimas ke serabut ke dan tersinggung perasaan awak ke haa saya mintak maaf sesangat :'( saya takda niat pun nak buat tu semua hmm. Saya nak mintak maaf sebab terpanggil awak "setan" hm sorry saya takda niat pun sayang. Saya rasa bersalah gila bila awak kata macam tu. Nak melalak pun ada sebenar ye. I'm so sory sayang, i didnt meant it. Jadi saya cuma nak cakap saya sayang awak sangat sangat "iloveyousomuch" Too much love you. Awak perlu tahu itu. And last thanks for coming in my life.. Please dont go away from me. Saya harap awak enjoy baca blog saya ni, sebab saya buat blog ni special untuk awak haha sebab awak tu segalanya untuk saya. Terima Kasih Sayang 

                                                   SAYANG, Maaf kan saya