Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Nor Amirah. Human. Normal Girl. Ten. World. Around in my blog? Don't forget to give footsteps. Enjoy~



Talk Here

<---YOUR CBOX CODE HERE--->


Status

<---19, Student At KUIM--->

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive

I'm not single, i'm not taken.I'm simply on reserve for the one who deserve my heart, Because they say good things take time. Hehe

Contact Me

: Your Facebook
: Your Twitter
: Your Instagram
: Your Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Sayang!
Saturday 1 November 2014 | 0 Possible[s]


Tuhan mencipta kan 100 bahagian kasih sayang. 99 disimpan disisinya dan hanya 1 bahagian di turun ke dunia. Dengan kasih sayang yang satu bahagian itulah makhluk saling berkasih sayang sehingga kuda mengangkat kakinya kerana takut anaknya terpijak. Kadang kala kamu tidak menghargai orang yang mencintai kamu sepenuh hati, sehingga lah kamu kehilangannya. Pada saat itu,tiada gunanya sesalan kerana perginya tanpa berpatah lagi :')

Sayang....

Andai kehadiranku punca goyahnya imanmu, maafkan aku..Andai kehadiranku punca hatimu merana, maafkan aku..Andai kehadiranku punca lalainya hatimu, maafkan aku..Andai kehadiranku punca lemah dan berkurangnya semangat mujahadahmu, maafkan aku..Dan andai kehadiranku yang menjadi punca mad'umu meninggalkan dakwahmu, maafkan aku. Maafkan aku kerana pernah hadir dalam hidupmu.Maafkan aku kerana hadirku menjadi fitnah buatmu.

Sayang....Maafkan aku atas kata-kata ku yang mungkin membuat mu tersinggung.Maafkan aku kalau aku tidak dapat menjadi seorang wanita yang kau mahu.Maafkan aku kerana aku terlalu menyanyangi mu.Sayang awak jaga diri awak untuk saya tau :') iloveyou