Nothing is Impossible


I'm The Sweet Owner

Nor Amirah. Human. Normal Girl. Ten. World. Around in my blog? Don't forget to give footsteps. Enjoy~



Talk Here

<---YOUR CBOX CODE HERE--->


Status

<---19, Student At KUIM--->

Choose Background

Background 1 Background 2 Background 3


Blog Archive

I'm not single, i'm not taken.I'm simply on reserve for the one who deserve my heart, Because they say good things take time. Hehe

Contact Me

: Your Facebook
: Your Twitter
: Your Instagram
: Your Blog

Credits

© 2013 - Full Template by Meiza Maulida the basecode from Arrien Amani and Anugerah Salsa. The sweet header is Amatullah Mufidah. And the lovely helper is Aminah Hafidzatunnisa. Cute icon from Pixel.
Hidup baru ^^
Thursday 24 July 2014 | 0 Possible[s]
  Hey assalammualaikum *nada berirama* hehe okay rasa nya dah berzaman aku tak update blog ni, maklum lah busy sejak sejak ni. Okay apa yang membuat kan aku busy sangat ni assignment la. Ingat kan lepas dah masuk ipts ni kerja makin senang, rupanya makin susah hm. Makin besar makin banyak bende nak kena buat. Okay aja nak cerita pasal kolej baru yang aku belajar ni. Aku belajar dekat KUIM. Ramai sebenar ye yang tak tahu kuim ni kat mana, haha okay kuim ni dekat Melaka, negeri yang bersejarah uhuk uhuk. Alhamdulillah semua ye okay dekat sini, kawan baru pun semua okay. Biasa la bila dah sambung study ni ada je dugaan yang datang bertimbun timbun sampai aku tak kuasa nak melayan. Hehe and alhamdulillah aku dah ada bodyguard dekat sini, tak sangka pulak orang yang sentiasa ada dengan aku dari first masuk kuim sampai sekarang boleh jadi bodyguard kesayangan aku haha. Insyaallah kalau ada restu Allah dia boleh jadi bodyguard aku sampai tua hehe. Thanks wahish sebab selalu ada dengan saya, saya tahu awak tak boleh baca tapi saya tetap nak cerita pasal awak. Sebab saya sayang awak ^^. Okay cerita pasal kos aku pulak, aku ambik Dip Tourism Managment. Act aku pun tak kenapa aku pilih kos tu, maybe sebab ibu suka sangat kos ni, katanya lah haha. Tak salah lah kalau aku cuba slow slow, weyhh doa kan kejayaan aku tau :) Tu je lah nak cakap, hm btw Selamat Hari Raya korang :*